T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
T.C.
AYDINCIK KAYMAKAMLIĞI
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
PERSONEL ALIM İLANI
Aydıncık Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına aşağıda belirtilen niteliklerde Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen “Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 sayılı İş Yasası uyarınca aşağıdaki esaslar dahilinde Mütevelli Heyetinin 18/08/2022 tarih ve 11 sayılı kararı gereği “1 adet Büro Görevlisi” alınacaktır. Adaylarda aranacak şartlar başvuru yapılmasına ilişkin süre ve istenen belgeler aşağıda belirtilmiştir.
İşin Adı: Sözleşmeli Personel Alımı
Unvanı: Büro Görevlisi
İşin Süresi: Belirsiz Süreli (2 ay deneme süreli )
A) BAŞVURACAK ADAYLARDA ARANACAK GENEL ŞARTLAR
Personel alımında aranacak şartlar
1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak
2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak
3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak
4) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
5) Türk Ceza Kanununun 53. maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
6)Mülakat sonucunda işe girmeye hak kazanan personelin arşiv araştırması yapılacaktır. Olumsuz bir durumla karşılaşılması halinde Mütevelli Heyeti tarafından işe alımı iptal edilecektir.
B) ÖZEL ŞARTLAR
1)-Son 6 aydır Aydıncık İlçe sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak
2)-Görevin devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya vücut sağlığı ile ilgili engeli bulunmamak.
3) ÖSYM tarafından 2020 veya 2021 yılında yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavından KPSS P3 puan türünden en az 60 puan almış olmak.
4) 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının Sosyoloji, Psikoloji, Sosyal Hizmet, Halkla ilişkiler, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik (PDR) bölümü, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi bölümlerinden birinden mezun olarak lisans diplomasına sahip olmak,
5) En az B Sınıfı ehliyete sahip olmak ve seyahat engeli olmamak,
6) Milli Eğitim Bakanlığına bağlı kurumlar tarafından onaylı bilgisayar sertifikası sahibi olmak veya üniversitede bilgisayar dersi aldığını gösterir transkript (ofis programlarını kullanabilmek),
7) Özgeçmiş (Doğum yeri, eğitim durumu, iş deneyimleri, özel meziyet ve nitelikleri, bu işe neden başvurduğu, geleceğe dönük hedef ve amaçları, aile bilgileri, hobileri gibi konulardan bahsedilecektir.),
8) Erkek adaylar için askerlik durumu bakımından; askerlikle ilgisi bulunmamak, askerlik çağına gelmemiş bulunmak veya askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak,
9) Adli Sicil kaydı bulunmamak,
10) Adaylar tarafından online başvuru "ön başvuru" niteliği taşıyacak olup; SYD Vakıflarınca özel şartlar bölümünde istenilen evrakları süreci içinde teslim etmeyen ya da evraklarını teslim edip genel şartları ve varsa SYD Vakıfları tarafından belirlenmiş özel şartları taşımadığı tespit edilen adayların başvurusu değerlendirmeye alınmayacaktır.
C) BAŞVURU ŞEKLİ VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER
1-Başvurular 19 Ağustos 2022 tarihinde başlayıp; 26 Ağustos 2022 Cuma günü saat 17.30’da sona erecektir.
2-Başvuru şekli; Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü internet adresi üzerinden https://vakifilan.aile.gov.tr/ adresinden online şeklinde olacaktır.
3-Yukarıda belirtilen internet adresi üzerinden başvuran adaylar, mevcut “bir belirsiz süreli Büro Görevlisi sözleşmeli pozisyonu” için geçerli KPSS puanlarına göre vakıf otomasyon sistemi üzerinden en yüksek puanlı adaydan başlanarak, KPSS puan sırasına göre, alınacak personel sayısının 5 katı olan (5) aday sözlü mülakat sınavına çağrılacaktır.
4-Online başvuru yapan adayların 29.08.2022 Çarşamba günü saat 17.30’a kadar ilanda belirtilen genel ve özel şartlara ilişkin belgelerini bizzat elden Vakıf Başkanlığına teslim etmesi gereklidir. Genel ve özel şartlara ilişkin belgelerini bizzat teslim etmeyen ve belgeleri incelendikten sonra eksik belgesi olan adayların başvuruları geçersiz sayılacaktır.
5-31.08.2022 tarihinde online başvuru sonucunda en yüksek puanı alan beş asil aday belirlenip, kaymakamlık internet sitesi ve kaymakamlık ilan panosundan duyurulacaktır.
6-Sözlü mülakat sınavı, Aydıncık SYDV Mütevelli Heyetince belirlenen Mülakat Komisyonu tarafından 01.09.2022 Perşembe günü saat 14.00’da Aydıncık Kaymakamlığı Toplantı Salonunda yapılacaktır.
7-İlan panosundaki duyuru sonrasında en geç 02.09.2022 Cuma günü saat 17.30’a kadar Vakıf Başkanlığı ile “belirsiz süreli iş sözleşmesi” imzalanacaktır.
D) SÖZLÜ MÜLAKATA ÇAĞIRILACAK ADAYLARDAN İSTENECEK BELGELER
1-Diploma veya mezuniyet belgesinin fotokopisi, (Aslı, görevli memura ibraz edilecektir.)
2-KPSS Sonuç Belgesi
3-Nüfus cüzdan fotokopisi (Aslı, görevli memura ibraz edilecektir.)
4-3 adet fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş olması gerekmektedir.)
5-Adli Sicil Belgesi
6-Tam teşekküllü sağlık kuruluşundan alınacak sağlık kurulu raporu ( Sözleşme esnasında getirilebilir)
7-Yerleşim yeri belgesi (Son 6 aydır ilçede ikamet ettiğine dair belge)
8- Sürücü Belgesi ve Bilgisayar Sertifikası fotokopisi
9-Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi
E) DİĞER HUSUSLAR
1-Aydıncık Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyeti Değerlendirilmesinde “Büro Görevlisi” olarak belirsiz süreli Sözleşmeli personel alımı ile ilgili yerleştirme başvurusunda bulunan adayların ilan edilen niteliklere uygunluğu incelenecektir.
2-Mülakata kalmaya hak kazanan adaylardan, Mülakat Komisyonu tarafından yapılacak olan sözlü mülakattan sonra Başarılı olanlar Mütevelli Heyetinin onayına müteakiben, sözleşme yapılmasına karar verilen personelin, sözleşmesi yapılarak göreve başlatılacaktır.
3-Adayların evrakları üzerinden yapılan kontrollerde istenilen pozisyon için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen adaylar tutanağa bağlanarak sözleşmeleri imzalanmayacaktır. Bu durumda mülakat komisyonu tarafından kabul edilen yedek aday çağırılarak sözleşme yapılıp göreve başlatılabilecektir.
4-Verilen süre içerisinde başvurmayan, başvurup ataması yapıldıktan sonra görevine başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atamaları iptal edilip yerine yedek adayın ataması yapılacaktır. Belirtilen süre içinde görevine başlamayan veya eksik evrak teslim edenlerin yerine puan sırasına göre diğer adaylardan çağırılabilir.
5- Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.
F) MÜRACAAT YERİ VE İLETİŞİM BİLGİLERİ
Müracaat Yeri: Aydıncık Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
Adres : Hükümet Konağı Kat 1 Aydıncık /YOZGAT
Telefonu : (354) 487 13 00
Vakıf Müdürü : Ahmet KESKİN
Mustafa TURAN
Kaymakam/Vakıf Başkanı